geroesterd

~ by callemie on 19 September 2010.

19 Responses to “geroesterd”

  1. Ha! Niet alleen is onze callemie er terug, maar ook haar wekelijkes roestblogjes (waar ik altijd naar uitkijk) zijn dat! Mooie dof, eigenzinnige cadrage… hier hou ik van!
    Fijne en hopelijk zonnige zondag gewenst lieverd!

  2. Wat mooi, een geroeste rooster!
    Prachtig gedaan meid en weer schitterend in beeld gebracht!
    Geniet van je rustdagje!

    Liefs

  3. ik zou niet graag rusten op die roest….

  4. da’s weer eens wat anders dan een rooster:-)

  5. Hallo Pascale,

    Ik wist niet dat jij nog een andere blog had… goed om te weten 😉
    Een hele mooie foto hier, de DOF is perfect. Echt goed gedaan.
    Ik wens je nog een hele fijne zondag 🙂

  6. geroosterd roest

    OT dat was niet erg geweest hoor, het kan nooit compleet hetzelfde zijn hé, andere ogen en andere camera 🙂

  7. Hallo Cmie, ben even komen foto’s kijken en wens je een fijne zondag toe. Leuk hier op bezoek te komen, door al die mooie foto’s heb ik wel zin in een weekje Madeira. Groet, poot van de Kelly.

  8. Leuke woordspeling: geroesterd. Een mooie foto voor een roestige zondag.

  9. Mooie roest, ziet er nogal gevaarlijk uit.

  10. Dat is een roesterig mooi plaatje. Ik ga me geloof ik bij je aansluiten. Een roestige zondag…

  11. Roest gekoesterd 😉

  12. hahaha loool … 🙂

    * geroesterd *

    Wat een ‘kanjer ‘van een titel Callemieke … 🙂

    Puike foto ook … 🙂 !

    Tot later .. 🙂 !

  13. ‘t Is schoon mieke zo vastgeroest zitten 🙂
    en neen de afslag Groenendaal zagen we niet.
    Als ge vandaag de WB bezoekt zaten we toch wel weer in diene coté zeker. Dat leest ge sebiet wel.
    So sory, al datum? ☼

  14. ow ist me linkje hier nu ook weg? hahahaha 😉

  15. Hallo C-Mie
    Mooie foto,wel gevaarlijk die roest.
    Veel liefs Rita

  16. Hopelijk beviel je roesteren goed.

  17. Wat er er geroesterd!!!!! wel schoongemaakt toch ;-))))))

  18. Een prachtroestfoto !

  19. […] roestig plaatje voor een rusty sunday. Het idee ontstond bij een bezoekje aan Pascale’s blog, geroesterd. De foto: een stel roestige schakelaars in een oude garage.(click op het meiske voor een groter […]

Leave a comment